Lite helg shopping & mysig middag!

Hej!

Oj va mätt jag är just nu. Sitter här i soffan med älskling och tittar på tv. Dagen har varit super trevlig! Tyvärr var ju inte vädret det bästa och så är det is kallt ute hoppas verkligen våren kommer igång nu!

Tog en ordentlig sovmorgon idag till att börja med. Gick upp runt 10:30 åt frukost och slappade. Älskling åkte till jobbet tidigt imorse så va ensam här i lägenheten. Efter det ringde min kusin så bestämde vi när vi skulle mötas. Fixade mig sedan iordning och stack ut. Mötte sedan upp henne, Emma och Helena inne på södrastation. Blev lunch på Burger King innan vi gick och shoppade i Götgatsbacken. Tyvärr hittade jag ingenting men försöker ju spara nu också. Efter en hel del springande i olika butiker blev det dax för middag. Åkte då in till city och gick till Friday´s i Kungsträdgården. Åt en riktigt god middag med lite drinkar och massa prat! Så har verkligen haft en super trevlig Lördag. Vid halv åtta var de dax för alla att åka hem. Själv åkte jag till älsklings jobb och mötte upp honom. Har sedan beställt pizza (åt honom) samt handlat lite. Resten av kvällen ska vi bara mysa här hemma!

Imorgon ska älskling hjälpa sin kompis fortsätta flytta på morgonen. Får se vad vi gör på dagen sedan, skulle behöva åka iväg och kolla runt på färg och så. Har sedan tvättstugan på eftermiddagen och sen blir de dax att ladda inför en ny arbetsvecka!

Hoppas eran Lördag var lika trevlig som min =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0