Magenta!

Hej hej!

Här sitter jag i morgonrock och klockan är strax två haha. Ska snart försöka ta tag i diskberget och städa upp lite här hemma. Sandra åkte hem för en stund sedan hon sov över här igår så vi hade sällskap av varandra hem till mig. Känns alltid bättre att ha sällskap med någon hem tycker de är lite obehagligt att promenera helt ensam mitt i natten!

Gårddagskvällen blev iaf mer än lyckad. Sandra kom hit på kvällen och sen lagade vi middag och fixade oss. Blev förkrök och lite Wii spelande innan de va dax att gå. Hade först tänkt gå till krogen Pans i gamlastan. Men vi blev kvar lite för länge hemma så då funkade de inte att gå in på gästlistan där längre. Sandra sa att de inte va värt att betala inträde för den klubben så vi drog vidare. Åkte in till city för att pröva att komma in på krogen Magenta som Sandra hört skulle vara bra. Och OM den va BRA! Va 21 års gräns men vi kom in iaf haha fast dom typ dissat 6 framför oss för dom va för unga, men vi har ju charmen. Krogen hade super bra musik och va riktigt fin och bra planerad. Började med lite drinkar på övervåningen och sen blev de dans hela natten. Träffade lite roliga (och knäppa) människor. Kan ju ta ett exempel på en snubbe som va 30, han förföljde oss HELA natten tillochmed när vi va på toa stog han och väntade på oss utanför (?) dax att skaffa lite vänner kanske haha. Ne fy obehaglig snubbe de där. Men dom flesta andra va ju roliga.
Har så tröttnat på alla slusk krogar där alla ny blivna 18:åringar super sig as packade och äcklar sig. Och alla är för jätte fulla. Här va folk fulla men på en lagom nivå! Blev kvar där tills dom stängde iaf och masade våra trötta ben och värkande fötter hem runt 04:00 på morgonen.
Blev lite fyllekäk hemma hos mig innan vi damp i säng =) Hade en super trevlig kväll bästa på länge, Tack gumman!!

Så nu snöar de ute och är äckel väder så blir antagligen inne här hela dagen. Imorgon blir det jobbet så ska försöka komma i säng tidigt. Älskling jobbar så han kommer inte hem förrens sent ikväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

du gillade min outfit jag hade på krogen sist ser jag i sandras blogg ;)

2009-02-22 @ 15:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0