Måndag 2 Februari

Hej!

Jag brukar hata Måndagar men denna måndag har faktiskt varit helt okej. Fint väder och på jobbet gick allt lätt och smidigt, super skönt! Enda negativa är väl att jag inte kunde somna igår så har bara sovit ca 3-4 timmar. Tur att man fick sova ut i helgen iaf.

Just nu sitter älskling och äter sin frukost(?) han är ledig hela dagen så han sov fram tils jag kom hem.
Sen ska vi åka och kolla på en till lägenhet, den är inte så intressant lite för dyr hyra med tanke på läget och så men vi får väl se. Snart går våran annons ut iaf så vi funderar på att lägga ner hela den här bytes karusellen en stund och koncentrera oss på den vi har nu. Måla och fixa iordning så den fräschas upp samt förhopningsvis få golven bytta dårå av våran hyresvärd! Hade ju egentligen velat spara dom pengarna till den vi skulle byta till och renovera där. Men ska försöka få de så billigt som möjligt allting så då har man råd att fixa i den andra med isåfall!

Nu ska jag äta något känner mig lite småhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0