min helg

Hej!

Men gud så fort den här helgen har gått! Usch känns som de fortfarande borde vara Fredag idag men de är redan Söndag kväll. Tror de beror på att jag haft så fullt upp hela helgen. Roligt såklart men då går ju tiden fort också.

I Fredags hade jag och Sandra en mysig tjejkväll. Gick och åt middag på en trevlig engelsk pub. Blev varsinna hamburgare samt cider och vin. Super trevligt och mycket god mat. Efter middagen handlade vi och hyrde film. Blev en skräckis och en komedi. Gick sedan hem och gjorde choklasmouseé med grädde samt varsinna café latte. Hade sedan en jätte trevlig kväll och natt tror vi somnade runt 03:00 haha!

               

I Lördags var det födelsedgs fika för älskling här hos oss. Bjöd på tårta, bullar och kakor. Var väldigt trevligt!
På kvällen när alla åkt hem beställde vi hem thaimat och såg på film. Gick sedan och la oss ganska tidigt då båda var väldigt trötta.

Och sen idag var jag till Skärhomen C med Sandra. Kom och mötte henne klockan 13:00 då hennes sminkkurs var slut. Vandrade sedan runt några timmar och kollade på allt möjligt. Själv köpte jag inget men såg en hel del fint. Bla ett par super söta gladiatorsandaler från Vagabond! Blev helt kär. Såg även en hel del fina skor på Top shop.
När vi tröttnat på shoppingen tog vi en mysig fika innan de blev dax att dra sig hemmåt. Söta Sandra körde hem mig till älsklings föräldrar där han hade varit på eftermiddagen för att packa sina snowborde grejjer inför sälenresan!.

Nu har vi nyligen kommit hem, sitter och väntar på en kille som ska komma hit och kolla på lägenheten. De är första visningen som vi har här hemma så får se hur de går. Bytet är inte så intressant men han kan ju få komma och kolla om han nu vill!

Imorgon är det dax för jobb igen, bara två dagar denna vecka iofs de ska bli skönt. Förlorar ju en hel del pengar iofs genom att vara ledig 3 dagar, Men samtidigt känner jag att de är något som jag skulle behöva just nu! Ser framemot resan upp till Dalarna är tydligen -20 grader där just nu och en massa snö.

Hoppas helgen var trevlig nu ska jag städa upp lite mer här hemma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0