Om en vanlig trist måndag(?)

Hej!

Kom nyss hem från jobbet. Gud så tungt det va idag phuw man vänjer sig vid att ligga hemma i soffan ganska snabbt haha. Men de gick iaf bra. Men fyyy så trött jag är på all den här snön! Speciellt sån här konstig snö jag menar den som är uppe i Dalarna är fin, pluffsig och mjuk. Medans den här hemma är blaskig, packad och smutsig! Hatar att släpa mig fram i snöslask man tar ett steg fram och sen glider man 2 steg tillbaka. Nej nu skulle våren vara mer än väkommen!
Fast ska ju upp till Dalarna igen faktiskt om några veckor. Jag, Sandra, Malin och Natta ska upp och hälsa på våran super gulliga kompis Agnes. Mötte henne när jag och älskling var påväg till Sälen men nu ska vi hälsa på henne ordentligt! Hoppas faktiskt på att snön är kvar då men det lär den ju vara.

Om en stund kommer älskling hem, då ska vi åka och storhandla sen blir det till att laga míddag och stöka här hemma sen ska han jobba natt! Så får sova ensam i sängen inatt *snyft* alltid lite tomt när han inte är här.

Imorgon är det ju fetistisdagen också! Bästa dagen på året eller(?) ska försöka få tag på lyxsemlorna från Gunnarson´s tills då, måste ju bara ha minst en sådan på självaste Fetistisdagen! kanske två haha? MUMS!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tyvärr kan jag inte lova snö, vi ska ha plusgrader hela nästa vecka xO Den brukar allid försvinna efter vasaloppet xD

2009-02-25 @ 10:10:18
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0