orkar inte!

Hej!

Ja här sitter jag hemma vid datorn och klockan är snart halv 12. Självklart hade jag rätt i vad jag sa igår med tanke på känningarna ihalsen och huvudet. Imorse när klockan ringde så kunde jag knappt svälja *suck*.....kände att de va lika bra och sjukskriva mig har nämligen lärt mig att utsätta kroppen för påfrästningar när den är sjuk slutar bara med att man bli sämre. Så nu ligger jag här och vilar med en kopp varmt te. Känner mig inte så hängig iaf så får hoppas de inte blir värre. Orkar inte vara sjuk i helgen hatar att vara det när man har planerat roliga saker!

                              

Senare i eftermiddag kommer Natta förbi här. Ska laga lite middag och umgås var ett bra tag sedan. Måste bara försöka orka städa undan lite ser ut som ett bombnedslag här hemma just nu.

Men men nu ska jag ta mig en halstablett och vila, vila och ännu mera vila!

Ha en bra dag i solskenet, självklart ska de ju vara super fint väder när man måste ligga inne(!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0