otroligt mätt nu!

Sådär då var en hel del fixat. Tvätten är på tork, stövlarna är hämtade och vi har ätit middag. Nu ska jag packa, duscha och kolla i kylskåpet vad vi ska plocka med oss till stugan! Phuw sen måste jag i säng så jag orkar jobba också.
Blev hämt mat idag med. Stannade till på en restaurang som heter Därmedpasta som ligger på Hornsgatan (södermalm). Mycket god mat så nu är jag jätte mätt, men måste fortsätta fixa ändå!

Tänkte uppdatera nu när behandligen är klar så har jag fotat hyn som den är idag. Lägger upp bilder från dag ett och fram till nu! Tycker verkligen att detta har funkar hittills. De svider och är obehagligt men man vänjer sig och eftersom de ger resultat är de värt det.


DAG 1

09-01-26


09-01-29


09-02-01


09-02-03


Idag sista dagen av behandligen!
09-02-09


Det mesta som är kvar är mina ärr de är de som syns på bilderna. Har knappt några finnar kvar alss och hyn är slät.
Ärren kommer blekas med tiden bla av medlet men även i sommar av solens strålar!
Finnarna kommer förhoppningsvis hållas tillbaka av medlet och rengöringen, samt fuktkrämen som gör att hyn inte bildar sina egna fetter som täpper till porerna!

Kommentarer
Postat av: Amandaa

Vad har du behandlat med, jag har otroligt dålig hy :/

2009-02-20 @ 14:08:43
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0