slutade 12:45 ?

Hej!

Ja idag slutade jag 12:45 haha trodde knappt att de va sant men aa vi är allt snabba på mitt jobb!
Var en ganska bra dag också men inte jätte bra så förstår inte riktigt hur alla hann med men blev klara så tidigt iaf.
Efter jobbet har jag varit och handlat lite extra tillbehör inför middagen. Min kusin kommer hit när hon slutat så då ska jag göra pizza. Brukar bli bra så får hoppas de blir de denna gång också!

Älskling ligger fortfarande och sussar. Han hade hållt sig vaken lite extra imorse så dom som skulle kolla på vårat vardagsrumsgolv hann komma hit. Tydligen kommer det inte alls ta bara 1-2 dagar utan 1 hel vecka. Dom blir tvugna att bryta bort hela golvet och sen lägga nytt! Får verkligen hoppas att dom gör de snyggt. När jag fick höra vad dom sagt kände jag bara mer att vi kommer bli tvugna och flytta hem ett tag. Vill inte bo en hel vecka bland massa damm och oläten. Så då blir de lika bra. Kommer tömma lägenheten på möbler och sen bo hemma några veckor så vi kan renovera upp allt! Jag menar har man väl börjat kan man ju lika gärna görat ordentligt =)
Nu väntar vi bara på ett startdatum sen måste vi sätta fart!

Så nu ska jag strax hoppa in i duschen. Känner mig super skabbig. Var förbi tvättstugan också innan jag kom hem. Dom hade ingen mer tid förrens på Söndag(?) så jag får gå i smuttsiga kläder hela helgen (aja får skylla mig själv)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt ändå att man kan koncentrera sig på att bara renovera och slippa bo idet..

2009-02-25 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0