Snart helg

Hej!

Ja då närmar man sig åter en ny helg. Veckorna flyger ju iväg(?) på gott och ont.
Dagen har varit okej. Lite körigt på jobbet men som vanligt klarar man sig igenom dagen. När jag slutat åkte jag in till stan har kommit på vad älskling ska få i födelsedags present så var inne och kika lite men ska fixa allt imorgon.
Han även in på H&M har inte shoppat på länge så nu fick jag syn på alla otroligt snygga vår kläder?
Blev tom tvungen att pröva lite och åhhh vad jag vill ha vår och sommar. Prövade ett slappt vitt linne med ett par chinos och en kort skinnjacka. Hur skönt skulle inte de vara att promenera runt i nu? Tyvärr snöar det ju ute enda vår tecknet man sett är ju att de blir lite ljusare ut vecka för vecka.
Var även inne på Zara och såg en massa riktigt snygga skor. Är ju modernt att ha sky höga klackar nu. Jag älskar det men vet att jag kommer dö efter 10 min i dom skorna. Väldigt synd!
        

Massa fina heels från Asos, åhh om man ändå kunde gå i så höga klackar!

Efter stan åkte jag raka vägen hem sen har jag tagit en dusch och lagat mat. Lyckades även krossa en glas skål i miljoner bitar så fick dammsuga skit länge för att få bort allt *suck*!

Imorgon är de då äntligen Fredag igen. Får hoppas de blir lätt på jobbet är så slut. Orkar knappt gå upp på mornarna men på något vis sätter jag mig själv i något zombie liknande tillstånd så min kropp går upp men hjärnan sover haha.
Ska iaf fika imorgon efter jobbet med Sandra. Kommer antagligen vara med varandra senare in på kvällen också får se vad vi hittar på kanske bio, bowling eller bara mys hemma!

Kommentarer
Postat av: Natalie

härliga skor, men rpecis som du säger funkar tyvärr bara i tio minuter :S

<3<3

2009-02-08 @ 12:32:58
URL: http://nattanpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0