stor städning!

Phuw nu har jag skrubbat och putsat som en riktig hemmafru här i lägenheten! Funderar på att gå och handla snart men oooorkar inte egentligen. Önskar älskling va hemma så vi kunde ta bilen. Men får väl gå och småhandla lite.
Har ingenaning bara vad jag vill äta är inte så hungrig egentligen men äta bör man annars dör man så.

Känns väldigt tomt här hemma just nu har ju knappt umgåts med älskling den här veckan så nu tycker jag han kan vara hemma lite. Nästa vecka jobbar han ju iaf natt så då får jag ju se honom några timmar efter jobbet iaf!

Blev inte så mycket fotande iaf igår haha valde att fixa oss istället. Sen ville ingen av oss ha med kameran på krogen inte kul om den går sönder eller blir snodd(?)


Sandra lekte hemma i min spegel med min kamera ! ;)


Strike a pose!


haha spelade en rocklåt!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag avgudar din klänning :O Den skulle jag aldrig komma i xD

2009-02-22 @ 19:08:51
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: saddie

Va fina vi är!! Tack för igår <3

2009-02-22 @ 20:22:22
URL: http://saddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0