Suck och stön!

Hej!

Gud vad jag inte har råd med det här...var ju ledig tre dagar förra veckan och så nu blir man sjuk! åhhh lär ju få typ 2 kr i lön nästa månad jag som vill ha pengar. Var ju inte direkt planerat att man skulle bli hemma nästan en hel vecka till efter semestern....blir så irriterad.

Sen är jag super rastlös också kunde knappt sova inatt. Kallsvettades, vred och vände på mig samt drömmde helt sjuka drömmar. Blir typ alltid så för mig när jag är dålig. Så nu sitter jag här i soffan seg men rastlös. Halsen är lite bättre iaf. Kommer vara själv här hemma hela dagen då älskling skulle åka iväg och hämta bilen och sen vara hos sina föräldrar sen börjar han jobbet 16:00 och kommer hem 22:00 ikväll.
Alltid jobbigt att vara rastlös när man är sjuk för jag vågar ju inte röra på mig. Tänkte kanske städa men sen är jag rädd att de ska bli värre så sitter bara här.
Chefen ringde ju imorse också skäms alltid av att vara sjuk hatar att känna mig svag men han va ju somvanligt jätte snäll och sa åt mig att vara hemma tills allt va bra igen. Men får ju ändå ångest, hade kännts bättre om han hade ringt och sagt ja men självklart ska du vara hemma här vi betalar dig din vanliga dagslön ändå bra va?! Då skulle jag iaf slippa må dåligt över att vara sjuk som om de inte räcker med att man mår dåligt av att vara just sjuk arrgghhh....

Sitter och tittar på Ophera just nu är ett typiskt program som jag bara ser när jag är hemma sjuk. Sen lär man ju se hem till gården och dom serierna också haha typiskt mina sjuk tv-program.

Hoppas eran dag blir bättre än min själv håller jag tummarna att jag ska bli frisk så jag slipper må såhär!

Kommentarer
Postat av: Agnes

När ja bodde i Huddinge förr såg jag också alltid Oprah när jag var sjuk xD

Hoppas du mår bättre nu iaf :)

2009-02-21 @ 21:25:03
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0