the holiday

Nu sitter jag och älskling och ser på filmen The Holiday samt äter glass med varma hallon, min favorit efterrätt!

Har varit en riktigt skön dag förövrigt. Varit hemma och slappat fram tills älskling ko moch hämtade mig. Sen åkte vi och såg på en lägenhet som ligger en bit härifån. SUPER FIN! Högst upp mot en söt innegård med takterass och allt. Blev helt kär. Tyvärr verkar det som om hon som bor där bara vill byta till BR och våran är ju dessvärre inte blivande BR längre *snyft* men men får väl se den rätta lägenheten finns väl där ute någonstanns!

Nu ska jag fortsätta se filmen sen blir det direkt i säng så jag orkar upp imorgon!

            

Kommentarer
Postat av: Natta

hej hej

tänker på dig även fast det inte märks <3

2009-02-03 @ 00:12:40
URL: http://nattanpink.blogg.se/
Postat av: josssss!

mm gott :):)

2009-02-03 @ 20:41:58
URL: http://josss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0