tog en "kort" tupplur bara!

Hej!

Älskling har åkt till jobbet igen. Är ganska bra när han jobbar dom här nattpassen. Då börjar han halv tio på kvällen så man hinner äta middag och umgås hela kvällen, sen kommer han hem 08:00 när jag hunnit till jobbet så då väcker han mig inte. Sen väcker jag honom när jag kommer hem runt 14:00 då det börjar bli dax för honom att stiga upp!

Kvällen blev lite annorlunda däremot mot vad jag hade planerat. Skulle haft tvättstugan 16:00 idag. Men när jag kom hem låg älskling fortfarande och sov så jag satte mig vid datorn. Sen blev jag så trött och eftersom klockan bara var ca 14:40 så kröp jag ner bredvid honom i sängen. Skulle ju bara vila en liten stund(?) den där "Lilla" stunden blev 2 timmar haha. Så vi sov förbi tvätttiden och vaknade till runt 17:00 igen. Då blev de bara att sätta fart med middag. Har sedan bara suttit och latat oss framför TV:en. Ätit choklad och semla, men nu känner jag att de får vara bra med gräddbakelser ett tag. Pratade även en stund med Natta under middagsstöket. Alltid kul att bara småsnacka! Tyvärr bröts de hela tiden då hon var på pendeln men han iaf säga några ord. Hon ska opereras på Torsdag och jag hoppas allt det ska gå bra! Men somsagt läkarna gör ju de där ofta känns bara konstigt när en nära vän ska ligga på operationsbordet, finns ju alltid en liten risk att saker kan gå fel. Lycka till gumman, tänker på dig!

Imorgon är det Onsdag igen. Tidigt på morgonen kommer några snubbar hit och kollar på vårat vardagsrums golv men då är inte jag hemma. Senare på eftermiddagen kommer min kusin Lina hit och hälsar på. Ska laga hemmagjord pizza då sen skulle hon kanske stanna över natten, hon jobbar istan så då får hon närmre dit. Älskling jobbar ju ändå så är bara kul med sällskap här!

Nu ska jag försöka gå och lägga mig men får se om de kommer gå att sova efter min tupplur tidigare idag! Men jag tror de känner mig inte direkt pigg.

Kommentarer
Postat av: Natta

tack så mycket gumman <3<3<3

2009-02-25 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0