vardags fika

Hej!

Gud va jag känner mig konstig, lite sådär små hängig som man brukar må innan all skit bryter ut! Kliar i halsen och huvudet känns segt och tungt, hoppas nu för tusan att man slipper bli sjuk.

Dagen har iaf vari bra. Lite tungt på jobbet allt hade släpat efter för jag va borta förra veckan och ingen annan städar ju upp skiten så va bara att hugga i. Blev även personalmöte efter lunch usch finns typ inge tråkigare. Känns som de gjorde i skolan när man hade en riktigt tröttsam mattelektion och läraren bara malde och malde om saker man inte orkade lyssna på. Men arbetsdagen tog ju slut iaf.
Efter jobbet åkte jag raka vägen hem och fixade mig lite samt pussade på älskling som skulle iväg till jobbet. Åkte sedan till söder och fikade med Sandra. Var på Gunnarson´s café men tyvärr var mina mumsiga semlor slut =( så fick bli lite annat gott men de funkade bra det med. När vi fikat klart och babblat en massa som vanligt hihi gick vi bort till götgatsbacken och kikade i lite klädbutiker. Tillslut blev de dax för oss att skilljas åt! Super mysig eftermiddag blev de iaf!

Nu har jag precis ätit världens lättaste middag värmde ravioli på burk haha! Tycker de är underskattad mat. Orkade iaf inte göra något annat.
Har precis börjat titta på en ny säson av Navy CIS och senare börjar den nya serien The Mentalist. Ska ge den en skans då jag har läst att den ska vara bra.

Men nu måste jag vila blä kanske ska göra en kopp med varmt te, hoppas de hjälper(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0