1 Januari 2009

Hej

Hoppas erat nyår blev lyckat och att det inte blev alldeles för mycket sprit haha!
Kan ju säga att man mötte på en hel del människor igår som borde ha hoppat över de där sista ölen.

Själv var mitt nyår helt okej. Blev middag först på Helens krog med älsklng. Tyvärr serverade dom enbart efter en speciell nyårsmeny som vi inte hade blivit informerade om att dom skulle göra innan vi kom dit. Men de var iaf god mat. Valde kalvbiff med bakadpotatis mums!
Satt där någon timme innan vi gick över till Max. Där även hans kompis var samt Robin och Sandra. Även Robins kusin och hans två kompisar kom dit. Satt där i ca 2 timmar och drack samt umgick innan vi gick ner till Slussen.
Tittade sedan på fyrverkerierna och korkade upp champangeflaskorna! Kul att få se ordentliga fyrverkerier iår.

Stog där ett tag tills alla höll på att frysa ihjäl då gick vi bort till götakällare där max kompis kände vakterna så vi fick gå före i kön och de var tur för kön var milslång. Sedan blev de dans och några drinkar. Var inte klädd för krogen direkt haha men orkade inte bry mig. Tyvärr blev Jimmy och hans kompis utkastade för vakterna var as dryga så då valde alla att gå ut. Efter det var klockan runt 02:30 så jag och älskling kände att kvällen började lida mot sitt slut. Hade haft det riktigt trevligt så jag var nöjd och trött. Tog tunnelbanan hem. Kommer nog inte riktigt fatta de här med nyår vissa verkar tro att nyår är = jag får bete mig som en idiot och supa mig under bordet! men men....var skönt att komma hem sen iaf.

Idag har vi bara latat oss ska stax gå och handla lite middag sen blir de tidigt isäng så man orkar jobba imorgon. Skönt att de bara är en dag sen har man en helg att se fram emot också!

Så god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0