äntligen igång!

Hej!

Klockan är snart 00:00 och ska strax hoppa i säng. Är helt slut i kroppen! Jag och älskling har nämligen varit duktiga idag och tagit tag i gymmandet igen, känns super skönt redan efter bara en gång?
Åkte till han arbete efter jobbet där får vi gymma helt gratis! Så ska försöka träna där så mycket som möjligt men jag kan bara göra de med honom eftersom de är han som är anställd där. Så är jag ensam får jag gå bort till gymmet här borta.
Körde inte så hårt vill inte dö av träningsvärk, ska ta de lugnt i början så kan man köra hårdare efter man kommit igång.

Jobbade ju såklart idag också men de va ju somvanligt. Efter träningen gick vi till globen C (han jobbar i närheten) och fikade. Var kvar där en stund men sen blev båda as trötta så tog tunnelbanan hem!
Har sedan ätit lasange och kollat på Let´s Dance. Gillar inte programet men är ju kul att blondinbella är med. Är ju inget direkt stort fan av henne men kul att se iaf. Får se om man orkar följa varje avsnitt kan ju läsa i hennes blogg om de gick bra eller inte sen haha.
Nu är älskling i duschen och såfort han är klar ska jag in och borsta tänderna!

Imorgon vill jag försöka komma upp före tolv, om de är fint väder tänkte vi försöka hitta på något. Ta en lång promenad någonstanns och sådär. Försöka göra något trevligt och ha fritid tillsammans. Mestadels sitter vi här i lägenheten och är trötta av jobb och stress så får passa på under helgerna att göra nått mer än de tillsammans.
Senare på kvällen blir de nog filmkväll hos Sandra med middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0