en egen dag

Hej!

Ja nu närmar sig klockan snart 20:00 och mörkret har förlängesedan infinitt sig. Själv har jag inte satt min fot utanför dörren. Fanns lixom ingenting att göra där ute så jag blev kvar här i soffan framför datorn (inget liv?) äh har varit skönt ändå att ha en dag för sig själv, ensam. Börjar iofs bli riktigt trött i ögonen av att ha suttit och stirrat på en datorskärm hela dagen hehe. Älskling slutar iaf om 30 min så snart får jag lite sällskap här hemma igen.

Just nu sitter jag och knaprar på en 70% chokladkaka och snart börjar ännu en säsong av top model(?) när ska dom lägga ner de är ju samma samma varje år...ska se första avsnittet bara för att få se tjejerna sen får vi se om man verkligen orkar en hel säsong till med allt skit snack och gråtande flickor vars hår blir avklippt.

Imorgon är de tillbaka till jobbet igen. Men som tur är så blir de ju bara 3 dagar. Lär ju kännas lite konstigt har ju inte jobbat mer än 2 dagar irad dom senaste 2 veckorna haha men de är bara till att vänja sig nu!
Ska även köpa ett nytt busskort imorgon har inte hunnit göra det än. Samt fösöka få tag på våran hyresvärd!

Nu är de iaf planerat att jag ska sätta igång med körkortet till 100%. Har valt körskola och det kommer bli odenplans trafikskola som ligger i närheten av där vi bor. Ska dit nästa vecka och boka in mig på deras teorikurs samt körlektioner. Kommer nog bli ca 10-15 körlektioner + teoripaketet. Resten ska jag köra och plugga privat! Spännande!
Men gud vad det kostar pengar! Kollade priserna och de va inte att leka med, tur att man har en så snäll mamma.

             
Älskar bilen mini copper, tycker den passar mig perfekt så skulle gärna ha en sån när jag fått mitt körkort i hand. Svart ska den va =)

Loooove minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

Det är inte billigt inte! Allt mitt gick på över 10 000 kr -.- Och bilen dårå, uppe i 23 000 .. Vääääldigt glad att mamma och pappa lagt undan pengar sen jag föddes xD

2009-01-07 @ 16:31:44
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0