En kväll med kusinen

Hej!

Min kusin Lina gick precis och jag satte mig här för att skriva om våran kväll.
Var lite nervös först faktiskt berodde nog på att vi inte har setts på så länge så visste inte riktigt hur allt skulle gå men samtidigt ville jag ju träffa henne enda jämnåriga kusinen sen är vi ju bara så himla lika i det mesta!
I vilketfall så gick ju allt bara bra såklart, pratade om allt vart vi är i livet och vad som komma skall samt en hel del annat haha. Gick på restaurang och jag åt plankstek samt Lina tog oxfilé dom har verkligen super god mat där!
Sen satt vi kvar ett bra tag och snackade innan vi gick upp till mig och kollade på lägenheten där älskling var. Sedan blev hon kvar här ett tag och vi pratade ännu mer samtidigt som vi kollade på Top Model. Älskling åkte iväg till jobbet efter en stund och sen åkte då även Lina hem. Så nu sitter jag här ensam. Är ganska så trött så har tänkt gå och lägga mig strax!

Jag och Lina pratade iaf om att ses snart igen för en fika, vet att de oftast blir dö snack men ska hålla kontaktetn så tänkte vi ses och äta semlor någon dag! Mums!

Hoppas eran Tisdag var trevlig nu ska jag göra mig iordning för sängen!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var himla trevlig ikväll! Vi får verkligen se till att det inte bara bli dösnack! Semlorna väntar på oss ;) Krams!

2009-01-13 @ 23:06:40
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0