en kväll med...

Han jag älskar mest på den här planeten.

Ja denna Lördag har jag och älskling bara njutit av varandras sällskap utan jobb eller krav från omvärlden.
Gick upp runt 11 imorse och kände mig pigg och glad. Bättre än på länge. Diskade och gjorde frukost till mig och älskling (han låg fortfarande kvar och sov). Efter det satt vi bara hema och slappade. Vädret var ju inte det bästa så ingen av oss hade lust att ge sig ut. Senare på eftermiddagen bokade vi våra bio billjetter. Blev Benjamin buttons otroliga liv som var så UNDERBART BRA! 

>Benjamin Button föds som en svag äldre man och åldras baklänges, d v s att hans kropp blir yngre tills han slutar sitt liv som ett spädbarn. Den tragikomiska berättelsen om den välbärgade Button sägs ha inspirerats av Mark Twains kommentar om att det är synd att det bästa i livet kommer först och det sämsta sist.


 Gav mig en riktig tankeställare vad livet verkligen går ut på.

Innan bion åt vi middag, blev mongolisk BBQ riktig trevlig restaurang med god mat och trevlig personal. Dom har en buffe som man går och plockar ihop sin egna tallrik och sedan tillagar dom allt framför ögonen på en. Lite annorlunda men kul!

Just det igår var det ju filmkväll hos Malin. Såg lite Let´s Dance samt en skräckis som heter Eden Lake. Filmen sög så se inte den är verkligen trött på alla dåliga skräckfilmer nu för tiden! Var iaf en helt okej kväll förövrigt.

Nu har vi kommit hem så ska ta det lugnt resten av denna Lördag. Imorgon ska jag fika med min kusin runt 14:00, ska äta semlor mums! Efter det ska jag och älskling antagligen åka och bowla med min pappa, styvmor och lilla syster.
Sen är de ju dax att ladda inför en ny vecka med jobb igen!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh, den filmen vill jag gärna gå och se! :D

2009-01-25 @ 14:57:50
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Malin

Filmen heter Eden Lake ;D <3

2009-01-25 @ 15:24:51
URL: http://malinforsbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0