fredag 23/1

Hej!

Nu har man äntligen helg igen, tyvärr får jag inte min lön förrens på Måndag men ska ändå spara så var lika bra det.
Blir ingen utgång denna helg heller. Är lite avundsjuk på alla som ska på chris browns koncert i Globen och sen på efterfesten på ambasaduur, aaah hade också velat gå fatta kul! Älskar verkligen hans musik.
Men blir filmkväll hos Malin istället med henne och Sandra. Snart kommer de nog bli tvärtom att man tröttnar på allt mysande och bara vill klä upp sig och gå ut och röjja. Förut var de tvärtom då ville man mysa men gick ut istället. Får nog försöka göra både och framöver haha.



Den här filmen blir det antagligen ikväll, verkar riktigt bra!

Har inte fått hem mina rengörings proukter ännu som jag beställde i Tisdags, får hoppas att dom hinner komma före Tisdag för på kvällen efter behandlingen ska jag börja använda dom!
Annars händer det inte så mycket. Har lite planer på att gå på bio bara jag och älskling imorgon kväll. Har fått presentkort på SF bio så ska utnyttja dom.

Ska nog ta och duscha snart och sen senare blir det middag innan jag ska åka heeela vägen till Huddinge är en bit skönt att man slipper byte iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0