hundskit

Har tänkt på en sak ganska länge och det är hur mycket äckligt hundskit det är överallt här inne i stan!! Så himla snuskigt att låta det ligga kvar mitt på trottoaren där folk kommer och går...
Det blir ännu vidrigare nu på vintern eller inte när de är snö ute men som det är just nu, blött och slaskigt. All skit bara riner runt uhhh finns inget vidrigare än att se allt ligga där. Jag säger det till alla hundägare ni har ett ansvar för era hundar och det innebär ju att man måste göra allt även skit görat. Ingen annan kommer plocka upp det så gör alla en tjänst och städa efter byrackan.....

         
            Söta och rena hundar!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Skabbigt !! Jag är asnoga med att städa efter Vasco - inne i centrum. Hemma i byn är det ingen som bryr sig xD Dock har jag städat efter Mach ett par gånger, jag förstår inte varför han alltid ska skita utanför grannarnas brevlådor ? xD

2009-01-26 @ 23:47:58
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0