Hur man än gör

Så går det aldrig som man vill, fattar inte men tror någon med högre makter inte vill att saker ska gå som jag vill.

Idag var de körigt på jobbet, förstod aldrig varför för de va inte så mycket mer än vanligt tror de berodde på att alla var sega för det var Måndag. Efter jobbet gick jag och handlade sen väckte jag älskling hemma. När han kommit upp gick vi iväg till gymmet vi ska pröva 24seven som ligger här i närheten! Dom har öppet dygnet runt så du kan gå dit precis när som helst och träna ,perfekt dom dagarna som man känner att man helt plötsligt bara vill träna NU! Kan ju vara mitt i natten? då är de bara och gå dit! Tyvärr måste man ha ett speciellt kort för att komma in men vi hade gått dit till 16:00 de är då receptionen ska öppna för oss som är nya och vill börja. Men ingen kom så tillslut ringde älskling upp dom. Tydligen hade den personen som skulle ha receptionen blivit sjuk så de skulle komma en annan istället men de skulle ta en liten stund. När de gått 30 min ringde älskling igen och då sa tjejen i mobilen att de skulle dröjja 30 min till? blööö, så vi gav upp och gick hem. Har ju inte all tid i världen och sitta där och glo. Ska tillbaka på Onsdag och försöka igen!

När vi kom hem gjorde vi middag, sallad med stekt lax nyttigt och gott. Sedan har vi bara slappat fram till nyss då älskling åkte till jobbet! Ska själv snart gå och lägga mig är så sjukt trött hatar den här årstiden man kan ju nästan gå i ide så mycket som man sover....

Imorgon kommer min kusin hit och hälsar på. Vi är jämn gamla men har tyvärr inte träffats på super länge så jag bjöd över henne hit. Hon äter middag här så får vi en stund på oss och snacka! Lär bli mysigt=)

Nej nu ska jag sova...Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0