Hy-dagbok dag 1

Nu ska jag göra något som inte har hänt i denna blogg och det är:

1. visa mig osminkad.
2. visa mig osminkad i dåligt ljus + in zoomat.
3. Helt enkelt visa min skit dåliga hy och idag är den värre än på länge!

Får hoppas att om 14 dagar kommer de vara en betydlig skillnad. Inte bara synligt utan i hur den känns och allt. Just nu känns den oljig, smutsig och torr på samma gång (?)

           

Hej och väkommen till min värld. Är så avundsjuk på er med fin jämn och bra hy!

P.S Dom här inläggen är till för mig för att se hur min hy förhoppningsvis kommer förändras och för att isåfall bevisa att denna behandling fungerade. Kanske jag kan hjälpa andra som har samma problem som mig!

Kommentarer
Postat av: J

oj du har verkligen dålig hy :o hoppas att det blir bättre iaf.

tycker det är jättestarkt/bra att du lägger upp sånna här bilder =)



kram

2009-01-26 @ 21:23:23
Postat av: Agnes

Hoppas det går bra, jobbigt med dålig hy -.- Min går i vågor, just nu har jag jättemkt på halsen av alla ställen :S Har läst någonstans att acnen sitter på olika platser pga olika anledningar, så nu är jag nyfiken på varför halsen xD

2009-01-26 @ 23:46:42
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Agnes

Btw, söt, är du möjligtsvis ledig 8 mars på förmiddagen? Lilla Agn här tänker försöka få ihop alla tjejer på en fika innan jag bilar hem igen :P

2009-01-26 @ 23:52:37
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: C

Vad använder du för foundation och täckstift för att täcka det där?

2009-01-27 @ 17:54:47
Postat av: minna

Svar J: Ja de är jobbigt har ju haft problem så länge och prövat de mesta men nget hjälper. Tack det hoppas jag med vi får väl se hur de blir =)



Svar C: Ja min hy är ju inte exakt sådär dålig varje dag det går upp och ner. Men som foundation använder jag vichy från Normaderm (säljs på apoteket) flytande form som ger bra matthet till hyn och fin grund.

Sen har jag concealer från Nivea, den är uppdelad i tre delar som täcker olika partier. Samt en concealer penna som jag använder mer punktvis. Sist har jag mineral puder.

2009-01-27 @ 19:46:57
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0