idiot granne!!!

Hej!

Ja denna morgon/natt började INTE så bra för min del. Jag var ju så duktig och kom isäng före 22:00 igår och hade planerat att få 7 underbara timmars sömn. Så jag och älskling somnade på en gång och sov gott fram till 03:30 då båda vaknar av att grannen ovanför DUNKAR musik. Och då menar jag dunkar! FYYYY låg där i typ 20 min sen fick älskling nog och gick upp för att klaga men tror ni äcklet öppnar då? nej han ignorerar helt dörrklockan som ringer febrilt jag hörde hans dörrklocka in i vår lägenhet! Men han sket i den?? Hörde han bara garva där inne med sina fulla polare, Hur mongo får man vara? Man kan inte komma hem och sätta på sjukt hög musik mitt i natten, fattar man inte att folk kanske börjar 06 fucking 00 på morgonen! Åhhh så arg!
Älskling kom iaf tillbaka sen och ringe polisen men de tog så jäkla lång tid för dom att koppla honom så precis när han kom fram stängde ju såklart grannjäveln av musiken! Så då fanns de ju ingen anledning för älskling att kalla hit snuten.....hade önskat att han hade haft på oljudet en stund till så polisen hunnit hit och höört!
Jag brukar acceptera att folk spelar musik jag gör också det men man får ju förtusan tänka! Jag spelar inte hög musik efter 22:00 på vardagar och 23:00 på helger för att ha recpekt! Inga andra oljud heller för den delen men de där var droppen! Hoppas att det alldrig händer igen. De absolut värsta var ju att klockan var 04:30 när musiken stängdes av så då skulle jag upp om 20 min???? TACK SÅ HEMSKT MYYYCKET!!!! Det var dom 7 timmarna det som blev 5 timmar typ arrrghhh!

Aja nu har jag iaf lugnat ner mig var så arg hela morgonen kunde inte släppa att han väckt mig och hållt mig vaken skit länge. Har jobbat av mig ilskan, dagen var ganska tung så har koncentrerat mig på arbetet.
Skulle ju på visning ikväll men folk är så oseriösa så det blev inställt då våran tredjepart i bytet hoppat av.

Får se vad vi hittar på ikväll, funderar på att sticka iväg och träna men har så konstig värk i kroppen och känner mig helt slut på energi. Så får se om jag orkar, vill inte bli sjuk och har känt som att jag haft nått i kroppen hela veckan men som inte brutit ut så ska försöka ta de lite lugnt.

Kommentarer
Postat av: Augustikid

NamnSmycken - www.augustikid.se



(Alla hjärtans dags tips)

2009-01-22 @ 18:49:47
URL: http://augustikid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0