ikea

Hej!

Så då har man varit duktig och orkat jobba ännu en dag. Gud va sköna dom här två veckorna ha varit fattar inte hur man ska orka jobba nu från och med på Måndag och sen ända fram till påsk innan man får någon ledighet?
Jaja får passa på och njuta nu! Sen har man ju iaf helgerna att se framemot som vanligt.

Har tänkt att hoppa in i dsuchen strax. Alltid skönt att ta en varm dusch efter en arbetsdag. Var så otroligt trött imorse då jag bara har sovit ca 3 timmar inatt. Hade vänt på dygnet totalt så min kropp hade inte alls lust att somna före tolv igår kväll. Så låg jag vaken fram till tre då var de sista gången jag tittade på klockan....suck!
Men kom upp imorse iaf. Var faktiskt skönt att gå ut i kylan och få frisk luft efter att ha legat och vridit sig i sängen och kallsvettats hela natten!

Om lite mer än en timme ska jag möta upp älskling så ska vi åka till IKEA. Hade tänkt göra det imorgon egentligen men hade ändå ingenting för oss i eftermiddag så passar på nu istället. Fick ju en hel del presentkort dit så får se vad man kommer hem med! Behövs en hel del nytt till vår lägenhet.

Gud så skönt det är när de är fint väder ute också! Man blir mycket piggare av lite solsken =)


Älskar att gå runt och spana inne på Ikea, dom har så fina inredningar!

Nu, mot duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0