Jobb och rå fisk

Hej,

Kom hem från jobbet för ca 2 timmar sedan. Var en ganska så vanlig dag förutom att jag var sjukt trött. Sov bara 3 timmar inatt så var nog därför. Jobbigt att stå hela dagen och inte kunna sluta gäspa!

Ikväll kommer Sandra över och gör mig sällskap. Vi ska ner och köpa sushi har aldrig prövat det förut så de blir första gången. Sandra älskar det och jag har varit nyfiken ett bra tag. Är de verkligen gott med rå fisk?

          


Men innan hon kommer ska jag duscha och försöka städa upp lite i köket, fy va de är tråkigt och diska!

I helgen har jag inte mycket planerat än förutom på Lördagen då de kanske blir filmkväll och middag hos Sandra med henne och Malin.
Nu hinner jag inte skriva mer måste sätta lite fart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0