Lill Lördag

Hej!

Ja idag är de åter Onsdag igen eller Lill Lördag som vissa kallar den. Kom hem från jobbet för en stund sedan var en skön dag allt gick snabbt och smidigt och så vips var det dax att gå hem! Gjorde väldigt mycket att solen sken så fint också, piggar upp en hel del. Kändes dessutom som om den börjar skina starkare och starkare för var dag som går och det är super, aa kan nästan kalla det vårkänslor men de dröjjer ju ett tag till.
Nu sitter jag här och ska snart gå in och hoppa i sängen så älskling vaknar, jag är ju alltid så snäll och väcker han sådär "gulligt" haha! Lite senare har vi tänkt gå till gymmet får hoppas att dom har öppnat receptionen när vi kommer så vi kan få pröva på stället. Senare ikväll blir de väl middag och TV, har tänkt försöka komma isäng lite extra tidigt idag. Känner att den där extra energin jag hade från all ledighet under julhelgen har försvunnit helt nu börjar min kropp snarare gå på sparlåga när de gäller energin....Men om jag försöker sova några timmar extra kommer den nog snabbt ta igen sig!

Ska börja plocka ner allt juligt här hemma nu med, har så tröttnat på allt som har med julen att göra! Så ska bli skönt att packa ner och gå upp med allt på vinden=)



Dom här stövlarna såg jag igår på halens hemsida, tyckte dom var riktigt snygga med taighta jeans eller svarta strumpbyxor. Är egentligen inte så förtjust i mocka men dom här passade att vara av det materialet ingenaning varför haha! (Halens har ju fått in massor av snygga skor!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0