lugn helg

Hej!

Då har man lyckats jobba 5 dagar igen känns verkligen bra. Veckan gick faktiskt snabbare än vad jag väntat mig så nu ska jag njuta av den här helgen!

Ikväll ska jag och älskling hälsa på hemma hos mamma och min styvfar. Ska äta middag och umgås. Måste disskutera lite med kjell också om Måndagen då min hyresvärd kommer hit och tittar på lägenheten. Har tvingat honom att vara med då jag inte vet ett skit om vad man kan och inte kan begära så därför känns de tryggare om han kan disskuter så står jag mer där på ett hörn haha. 
Imorgon blir det stan med Malin. Ska umgås och fika samt shoppa lite såklart! Sen resten av helgen har jag inget planerat så får se kanske bara ligger hemma och sover låter inte helt fel!

Fick iofs värsta rycket idag när jag jobbade och bara ville så gå ut och röjja i helgen(?) vet inte varför var nog för jag lyssnade på massa låtar som gör mig taggad och sådär. Sen är jag ju alltid dans sugen. Tycker faktiskt att de är de absolut roligaste med krogen och de är att parta loss på dansgolvet. Då ska det vara bra musik,lagom med folk  och taggade tjejkompisar sen kan jag dansa hela natten. Spriten är mest bara en bonus för mig går aldrig ut bara för att supa mest längtar jag bara efter att få stå och shaka aset till någon skit bra låt som alla blir helt galna och glada av att höra!

Men nu blir de ju ingen krogen, iaf inte med Malin och Sandra och de är ju mina party brudar så skulle ju vara udda att gå utan dom(?) sen är de ju faktiskt bra att låta bli då kommer jag vara taggad till tusen sen när vi väl ska ut! Haha akta er den kvällen =)

Om en timme kommer älskling hem sen åker vi iväg middagen serveras vid 18:00! Mammas lasange guud så hungrid jag blir.


                  


Kommentarer
Postat av: Agnes

Ser ut som du löst det, för nu ser jag en snyggingminna på bakgrunden :D

2009-01-16 @ 16:30:48
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0