ny brödrost

Hej!

Hoppas eran Lördag har varit trevlig och för er som har planerat att vara ute ikväll att ni får en rolig kväll!
Själv sov jag väldigt länge idag. Stälde klockan på 10:00 för att man skulle få lite dag också. Men varken jag eller älskling vaknade så när hans mamma ringde klockan 13:30 så vaknade vi. Var ju skönt att sova men imorgon måste jag upp tidigare så jag kan somna sen på kvällen.

Inatt drömde jag att älskling dog. Minns inte vart eller hur bara att han dog och att jag satt här hemma framför datorn i soffan och stirrade rakt fram. Fattade typ inte vad som hänt men sen när jag gjorde det börja jag as böla. Och då menar jag inte gråta utan skrika rakt ut ut i panik samtidigt som tårarna sprutade. Kunde inte sluta gråta och jag minns att jag önskade och hoppades att allt bara var en hemsk dröm. Så sen när jag vaknade upp och kände på kudden var den helt genom blöt av mina tårar...obehagligt! Tack och lov så låg älskling bredvid mig och sov djupt, kände efter så att han verkligen andades så min dröm bara hade varit en hemsk hemsk mardröm....

Efter vi vaknat iaf så städade jag lite här i lägenheten och sen var det frukost. Har sedan varit på tippen och kastat en massa skräp samt varit förbi mamma. Min morbro hade varit där igår och lämnat en julklapp/födelsedagspresent till mig och älskling. Det var en brödrost från serien chili. Dom är verkligen fina men har ändå tänk att byta den till en svart. Jag och älskling har nämligen tänk matcha i den färgen. Men då kan vi även passa på att fixa en vattenkokare i samma serie!

                             

Nu ikväll har vi precis ätit middag och sitter och tittar på Alladdin. Var väldigt länge sedan man såg den filmen haha!
Mer än så händer inte denna Lördag. Imorgon ska vi byta brödrosten samt åka och äta middag hos älsklings föräldrar!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Dom kommer nog snart ^^,



Sån där brödrost köpte morsan under mellandagarna :D

2009-01-03 @ 22:47:53
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Saddie

De sägs att om man drömmer en dålig dröm kommer något bra hända och tvärtom... och ju dåligare drömmen är desto bättre är de som händer! de fösöker jag tänka på när ja haft mardrömmar!! <3

2009-01-04 @ 12:24:44
URL: http://saddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0