Onsdag 21/1

Hej,

Då var man hemma igen trodde jag skulle dö imorse pga att jag sov så dåligt i natt, somnade inte förrens runt 00:00. Var väldigt nära att jag sjukskrev mig. Men älskling var as pigg(?) så han hoppade ur sängen och gjorde havregrynsgröt åt mig haha så snällt. Så då drog jag mig ur sängen iaf.
Blev rättså tungt på jobbet men idag var det tvärtom tungt i början och lätt i slutet tycker de är bättre för man är ju alltid helt slut efter lunch.

Ikväll kommer mamma och min styvfar hit. Dom ville bjuda ut mig och älskling på restaurang så vi ska väl gå till någon av alla 100 här omkring. Får se vad de blir är sugen på potatismos(?) haha.
Imorgon ska vi på visning av en lägenhet. Är väl inte någon som jag har så mycket tro på att de kommer bli något byte men titta kan man ju alltid göra, läget är iaf perfekt!

Nu ska jag värma nyponsoppa med vaniljglass och sånna där små kaktoppar (minns inte vad de heter) super gott att ha till iaf! =)

                   

Kommentarer
Postat av: Agn

Den där bilden ser minst sagt läskig ut x'''D



Sötnos, hur har du gjort tärningarna i slutet av menyn? :S

2009-01-21 @ 18:16:44
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Lina Sainmaa

Svar: Ja, attans! Men vi ska också äta semlor, från Gunnarssons ju :) Kanske en fika nästa vecka eller så. Kramar!

2009-01-21 @ 18:51:52
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0