Rotmos är gott

                

Min och älskling middag ikväll kryddig korv med rotmos, advokado och grönsaker! Var så länge sedan jag åt rotmos så kände för att göra det. Super nyttigt och godare än vanligt potatismos.

Ska snart hoppa in i duschen. Blev ingen träning för vår del ikväll båda känner sig ganska så sega i kroppen. Får se om vi gör det imorgon istället. Väldigt skönt med Fredag, bara längtar till Lördag morgon då ska jag sova länge och slippa bli väckt av mobilen!

Får verkligen hoppas att man får sova inatt utan att bli väckt av grannen igen.....

Nu mot duschen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nej precis :)

Jag insåg dock precis att veckan framöver är ganska full, men en fika nu på söndag kanske?

2009-01-22 @ 20:31:09
Postat av: AMANDA

mums, ser gott ut =)

2009-01-24 @ 04:20:04
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0