skins är slut

Ja då har man precis sett klart på de sista avsnittet i säsong två av serien skins och dom kommer inte göra någon mer säsong. Synd jag älskade den serien så himla bra! Tyckte tyvärr inte att sista avsnittet var sådär super bra som jag hoppades men de va okej, väldigt sorligt dock grät floder. Så nu ska jag börja på desperate housewifes snart. Vet inte om de blir just ikväll för jag borde försöka sova snart men imorgon kanske!



Den hetaste skådespelaren någonsin enligt mig hittar man i serien Skins, nämligen Mitch Hewer! Eller maxxie som han kallas i serien! 100% ögongodis =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mitch hewer heter han :)

2009-01-12 @ 00:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0