slapp dag

Hej

Idag tog jag en extra dag ledigt från jobbet, kommer ju inte vara ledig något mer förrens i Maj så passade på nu. Visste däremot inte att man var ledig imorgon med då det tydligen är en röddag(?) haha så blev ju helt plötsligt två dagar irad.

Så jag blev hemma med älskling. Ställde klockan på 10:00 så man skulle få lite dag men självklart stängde jag av alarmet i sömnen och  vaknade vid 14:00 guuud har aldrig sovit såhär mycket förut ? fattar inte att man inte vaknar av sig själv....
Men han iaf städa lägenheten så nu är de rent här. Var iväg och köpte brödrost, vattenkokare samt stavmixer kitt som även innhehöll elvisp och mixerskål så man kan göra frukt smoothies m.m, super bra! allt matchade och passade snyggt in i vårt kök. Blev även ett nytt duschdraperi, vitt mönstrat istället för de förra fula. Skönt med lite nytt här hemma.

Ikväll har vi beställt mat från våran thairestaurang samt gjort hemmagjord choklad moussé på 70% choklad, riktigt gott var det! Hittade receptet i våran nya kokbok.

Nu ska jag strax in i duschen ska bli skönt sen isäng. Imorgon är man somsagt ännu mera ledig. Har ingenting planerat än men får se älskling ska iaf jobba från 8 på morgonen till 20:00 på kvällen så får väl sysselsätta mig själv här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0