Söndag kväll

Hej!

Nu var det Söndag kväll igen och om 12 timmar har jag hunnit jobba i ca 1 timme. Känns konstigt hur fort tiden går men har iaf utnyttjat tiden. Igår vart det tjejkväll hos Sandra med henne och Malin. Vi gjorde egen pizza (super god) samt rultårta (också super god). Ingen av oss hade lust att se på film men av någon anledning kom vi på idén att spela in en egen skräckfilm haha så vi gjorde det! Hade verkligen super kul. Blev såklart bara en kort film men den tog ca 7 timmar att spela in! De berodde nog på alla blupers vi lyckades göra haha, men de var skit kul iaf. De är verkligen svårare än vad man tror att vara skådos och försöka få de att inte låta tillgjort. Samtidigt ska man komma ihåg sina repliker och vad som kommer här näst. Kommer visa filmen här i bloggen när Malin har fixat ihop alla klippen!

Idag vaknade vi inte förrens runt 12 då vi somnade runt halv 4 igår. Blev sedan fukost och småsnack innan Sandra körde hem malin och mig ner till centrum. Tog tåget hem och väkte älskling som ska jobba natt nu ikväll så han sov fortfarande. När han kommit upp kollade vi på TV någon timme innan vi gick och handlade samt beställde hem Thai mat från vårna favorit Thairestaurang. Kan inte sluta älska thai mat är ju bara sååå gott!
Älskling åkte precis till jobbet så nu ska jag plcoka undan efter middagen, göra en god frukt smoothie och kolla vidare på Skins! Vill se klart den serien så jag kan komma igång med desperate housewifes.

Hoppas eran helg var lika rolig som min =)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hhahaha ser fram emot att se filmen :D

2009-01-11 @ 19:29:26
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0