söndag morgon

hej,

Ja då var det Söndag igen och om 12 timmar måste jag ha somnat igen för att orka jobba hela veckan uhhhä.
Men ska först ha en trevlig lugn ledig Söndag att njuta av. Älskling ligger fortfarande och sover, han ska jobba natt så börjar 20:00 ikväll stackaren. Själv kunde jag inte sova mer de är lika bra för ska inte vända på dygnet.

Gårddagskvällen var väldigt trevlig. Blev hemmalagad pizza hos älsklings syster. Blev kvar hos dom till runt 23:30 sen var vi så trötta så vi åkte hem. Tittade i deas fotoalbum från Thailand och guuud vad jag längtar tillbaka till der paradiset. Nästa sommar då måste jag ha tillräkligt med pengar!

Älskling ska upp runt 14:00 då ska vi promenera till åhlens och titta på deras nya inredning samt storhandla på Prisextra. Vårat kylskåp är nästan helt tomt haha fast ändå känns det som om vi inte gör annat än handlar.
Ska även försöka packa ner julen idag har inte haft tid med det men nu spyr jag på allt som har med den högtiden att göra så nu ska det bort!
Just det hade ju tänkt träna nu på morgonen men kom på att 24seven bara har receptionen öppen mellan 16:00-19:00 så ska ta mig dit nästa vecka och köpa ett månadskort.

Ha en trevlig Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0