Stan & semlor

Hej!

Kom nyligen hem från stan. Var väldigt fint väder så passade på att åka in medans älskling låg kvar hemma och sov. Köpte lite små saker för ikväll samt två semlor. Älskar dom från Gunnarson´s café på söder så åkte dit och tog med mig två. Ska strax duscha sen blir de middag och runt 21:00 åker vi till min kusin.

Igår kväll var malin och sandra förbi här. Vi satt och sncackade och små kikade på TV fram till runt 00:00 då alla var trötta så då tog dom bilen hem. Gick och la mig nästan omedelbart efter dom gått super trött. Men nu känner jag mig väldigt utvilad (sov fram til 13:00) hihi var så skönt att få sova!

Men nu blir det semlor MUMS!

ha en trevlig Lördags =)

          

          

Kommentarer
Postat av: saddie

haha kartongen ser ut som en skokartong XD nu blev ajg också sugen på semlor!! <3

2009-01-31 @ 15:56:42
URL: http://saddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0