Storhandlat

Nu var julen äntligen bort städad för den här gången. Har latat oss med att få bort den men ikväll hade vi tid så då satte vi fart. Blev iofs lite tomt i hörnet där julgranen stått.
Var även och stor handlade på eftermiddagen. Blev två papperskassar fullproppade med mat så de ska väl ändå räcka hela veckan! Är trött på att springa och handla varje dag så är skönt att ha allt hemma. Köpte en massa frukt så nu ska jag börja göra smoothies varje dag till mellanmål. Läste att det ska vara bra att ha i krossade linfrön så ska pröva det. Sandra sa också att advokade gör drinken tjockare och inte så blaskig och tillför även en massa vitaminer, så de har jag köpt.

Älskling åkte precis till jobbet så nu är jag ensam. Ska inte göra så mycket bara försöka komma isäng i tid!
Imorgon kommer våran hyresvärd hit så då ska vi disskutera renovering m.m, spännande.

Kommentarer
Postat av: Saddie

nu fick du några vuxenpoäng för stor handlingen! Du kan ha i banan också för att göra det tjockare och blåbär är fulla med antioxidanter! (ja har hört att saker med fina namn är bra till mycket!) <3

2009-01-18 @ 23:13:19
URL: http://saddie.blogg.se/
Postat av: Agn

Haha jag läste "Sandra sa också att ADVOKATER gör drinken tjockare och inte så blaskig och tillför även en massa vitaminer, så de har jag köpt."



läste typ fem gånger, fick inte ihop det x'''D

2009-01-20 @ 17:17:16
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0