19 snart 30

Då var man åter tillbaka i den vanliga vardagen igen med jobb och slit!
Kunde inte somna igår igen men får skylla mig själv när jag vänder på dygnet. Fast konstigt nog var de inte så tungt som jag trodde att de skulle vara att komma upp ur sängen imorse. Kom tom en kvart innan jag börjar så han sätta mig en stund i fikarummet(?)

Dagen gick sedan snabbt som attan. Hade inte heller så överdrivet mycket att göra så vi blev fort klara. Han även med ett möte med chefen så nu har jag skrivit på ett nytt kontrakt. Fick även lönehöjning eftersom jag blivit 19, något posetivt finns de ändå med att bli äldre. Beslutade även att jag antagligen kommer bli kvar där även i sommar samt eventuellt början av nästa höst. Haha snart har de gått 10 år kan jag lova så är man fortfarande kvar som alla andra där!

Efter jobbet gick jag till SL-center och trängdes bland en massa folk. Alla skulle köpa de nya korten så kön var lång. Kom in och tog en nummerlapp som visade att jag hade ca 40 nummer framför mig på tur *jippie*. som tur var hade typ hälften gett upp så kassörskan kunde hoppa över nummer efter nummer utan att någon kom fram. Så nu har man iaf de där jäkla dyra kortet! Tur att man fortfarande är under 20 så man kan ha tereminskort plus, perfekt då kan man åka dygnet runt hela terminen.

Ikväll är jag ensam här igen. Älskling fick inget nattpass utan de blev kväll istället så vi möttes typ i dörren när han skulle gå. Slutar 22:00 ikväll men då lär jag redan ha somnat (förhoppningsvis)

Kanske ska ta ett varmt bad och läsa modetidningar som jag fick från jobbet. Eller så blir de bara en snabbdusch och glor på TV istället.

Tittade med ett halft öga igår på Topmodell 11, fy vad pinsamt och fåningare än någonsin de var den här säsongen då! gillade dessutom inte en enda av tjejerna alltid lite roligare om man "hejjar" på någon men usch gillade ingen!

                             

Kommentarer
Postat av: Agnes

Cycle 11 suger :( Sett hela säsongen redan och ja .. den sög! :(

2009-01-07 @ 16:29:20
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Saddie

Hey honey <3 är du redo för lite sushi imorgon?

2009-01-07 @ 21:18:42
URL: http://saddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0