tisdag 5 januari

Hej!

Nu har jag gått upp och satt mig här vid datorn. Har även hunnit ta en kopp varm välling, japp jag dricker fortfarande det vet inte men tycker de är gott dessutom innehåller de massa järn och fullkorn.

Skulle ha gått upp runt 10:00 men blev 12:00 bättre än att komma upp halv tre iaf. Sitter och tittar på skins just nu men känner mig lite rastlös. Funderar lite över vad man skulle kunna hitta på men kommer inte direkt på något.
Kanske ska ringa någon, fast vet inte om jag har lust med det heller. Ibland får jag kännslav av att jag bryr mig för mycket om att vara social hela tiden. Jag är typ beroende av att ha folk omkring mig medans andra kan sitta ensama as länge utan att lyfta på telefonen en endaste gång. Kanske inte ens tänker tanken? eller så tänker dom tanken men har ingen lust att lägga ner energin på att ses. I don´t know. Men har man lust att höra av sig så ska man väl bara görat....lite trist bara att få känslav av att man är den enda som har lust och tänker tanken att höra av sig.

Såååå kanske ska gå ut då, ensam någonstanns? vet inte om så mycket har öppet men skulle villja byta mina skor, sista dagen är imorgon. Men har tröttnat på att gå runt i stan ensam.


Se skon här


Se skorna här

 

Har hittat flera snygga pumps från Halens.

Äh what ever, ska kolla klart på skins nu iaf får se om man rör på sig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0