Torsdag igen då

Hej,

Då var det Torsdag igen. Gillar Torsdagar de känns som man får extra mycket energi bara för att man vet att nu ska jag bara klara av Fredagen och sen har man lite ledigt igen!

I eftermiddag ska jag ocj älskling gå bort till gymmet och träna. Ser framemot det man blir ju oftast piggare och så känner man sig sådär duktig efteråt. Senare ikväll ska han jobba så då blir jag ensam här hemma. Men de känns inte så farligt ibland är de skönt att få vara lite ensam då kan man ju göra allt de där som man inte gör tillsammans. Men jag brukar inte känna mig så besvärad av att vara två tvärtom jag trivs bättre som sambo än som särbo.

Annars händer det inte så mycket kommer bli en lugn kväll. Har två visningar inbokade nästa vecka, spännande! Den ena lägenheten är iaf av högsta grad intressant, den andra är väl sådär men ska titta på den iaf.

Just det har inte varit förbi kärskolan än "lat". Men ska ta mig dit. Funderar bara så mycket kring hur allt ska läggas upp, vill ju inte vara oseriös och börja ta en massa körlektioner utan att avsluta det hela. Har pratat med mamma och hon ska hjälpa till med lite pengar, pappa är ju pappa men han ska väl ge mig körlektioner iaf. De är ju en del av problemet det också, pengar(!) Jag vet inte om jag vill lägga ut pengar på det just nu kommer ju sluta på ca 20.000:- så då ryker ju alla spar pengar för Thailans resan...hummppf.

Nu ska jag äta mackor med juice!

Kommentarer
Postat av: Agn

Det är verkligen segt att det ska vara så dyrt med körkort, eller ja, bil överhuvudtaget.. Det påminner mig om att jag måste tanka i morgon om jag ska kunna ta mig hem ... Ner till Mora kan man åka utan bensin, men uppför berget hem är lite svårare, haha :D:D

2009-01-29 @ 22:18:10
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0