trevlig kväll

Hej igen,

Nu när klockan halv tio och Sandra åkte för en stund sedan. Men vi har iaf haft en mysig Torsdags kväll.
Började med att jag hoppade i duschen och tog sedan tag i disken. Efter det ringde Sandra och behövde lite hjälp med färdvägen alltid krongligt att hitta här i stan med alla smågator.
Efter hon varit här en stund var vi iväg och köpte frukt och saker för att göra smoothies samt beställde hem sushin. Satte oss i mitt vardagsrum och snackade samtidigt som vi åt. Haha sushi var verkligen något speciellt. Tyvärr inget för mig, de va inte super äckligt men överskattat och ganska smaklöst. De enda som hade smak var sojan så kändes som man tog en sked soja och stoppade i munnen fast de blandades med ris och slem. Kommer nog inte äta det igen om jag inte måste. Men man ska alltid pröva!
Efter de så blev de hallon, banan och mandelmassa smoothies. Mixade ner mandelmassan och de blev super gott!
Sedan satt vi bara och snckade och kollade på lite alternativ till bilar som Sandra kan köpa.
Alltid kul att göra något mer på vardagskvällarna än att bara sitta hemma och glo!


Imorgon är de Fredag. Kommer bli lite körigt på jobbet men de ska gå ändå. Får se om man gör något speciellt sen på kvällen eller om jag bara blir hemma=) Ska iaf sova länge på Lördagen såå sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0