Trevlig Söndag

Hej!

Min dag har varit super trevlig. Vaknade runt 11:00 och tog en skön varm dusch. Efter det gjorde jag frukost till mig och älskling. Satt och slappade ett tag och sen fixade jag mig och åkte in till söder för att träffa min kusin Lina.
Blev en fika på cafeét Gunnarson´s på Götgatan. Dom gör världens godaste semlor. Tog en lyxsemla och en café latte mums! När vi kom dit var de typ fullproppat med folk så vi fick leta bord så när vi tillslut fann ett så satte jag mig där och då kommer en gubbe och ställer sina kassar på stolen mittemot mig! Jag säger till honom att bordet redan är taget men gubb jäveln ger sig inte utan börjar giddra. Efter en stund gav jag upp då han blev aggressiv haha men han fikade typ as snabbt (konstig gubbe) så vi tog bordet efter typ 5 min! Blev sedan kvar där i 2 1/2 timme hade det super trevligt. Ska på hennes inflyttning fest på Lördag ser framemot det. Satt på fiket så länge att jag höll på och bli försenad till bowlingen med pappa haha men han precis iaf. Bowlade i 1 timme och jag kom 3:a efter min lillasyster på 10 år som kom 2:a! men hon hade ju dom där rännskydden på sin bana (skyller på det) haha.
Efter bowlingen gick vi och åt på en super trevlig Italiensk restaurang med god mat. Blev kvar där en stund för att sedan ta bilen hem. Hade ju tänkt storhandla men ingen av oss hade ork så får ta det imorgon istället.

Hoppas eran Söndag har varit trevlig nu ska jag börja göra mig redo för sängen så man orkar upp imorgon=)




Kommentarer
Postat av: Agnes

Vackra flicka! :D

Min faster köper semlor varje dag just nu. Jag tror hon försöker få mig att bli tjock :P Det klarar jag ju bra på egen hand ^^

2009-01-26 @ 23:49:06
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0