tung lill-lördag

Hej!

Ojoj vad tungt och jävligt det var på jobbet idag då(?) fattar 0 igår var de ju så sjukt lätt och idag blev jag nästan tvugen att jobba över för att hinna....helt ner bruten nu! Får bli tidigt i säng.

Jag och älskling hade tänkt gå och gymma nu klockan 16:00 men kom på att Hell´s Kitchen finalen sänds ikväll klockan 17:00 så då misar vi ju den om vi tränar (nördigt) haha så skiter i gymmet och sitter hemma istället. Fast får inte så mycket ångest över det, med tanke på att jag slet så på jobbet tror jag min kropp bara skulle må sämre av att behöva usättas för ännu mer påfrästning. Nej de bli lugnt och skönt idag känns som en sådan kväll helt enkelt.

               
Gordon Ramsey är en läskig snubbe blir rädd för honom när han blir sådär arg! Fast han verkar ju vara riktigt trevlig utanför Hell´s Kitschen.

Senare ska jag använda gelen igen, imorgon ska jag öka på med 1 timme. Just nu känns det inte som någon förbättring men självklart så sker de inte över en natt. Har iaf smörjt mig hela dagen man ska göra det minst 5 gånger så huden hela tiden återfuktas. Extra viktigt på vintern!

Ha en trevlig Onsdags kväll =)



Just det fick ett mail från färgadelinser idag. Där stog det att dom skickat mina linser redan den 12 December men tydligen hade flera andras också försvunnit i samma vända alltså så var det inte bara mina det kronglade med. Ringde dom iaf då jag ville tala med en levande människa blir så trött på att skicka e-mail ibland blir bättre över tele. Dom ska iaf skicka nya samt ett rengörings paket som bonus för jag varit tvungen att vänta så länge. Så snart kommer jag få pröva hur det är med bruna ögon =)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Bra att du fått nåt svar iaf :D



Bra, malin och sandra har också bokat in 8 mars nu, bara Natta kvar ;D Haha, känns som jag är ute i väldigt god tid, men ni känner ju mig ;D

2009-01-28 @ 16:34:19
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0