under-bara drömmar

Hej!

Nu ska jag hoppa i säng super duper trött. Behöver verkligen sova några extra timmar man överlever inte på bara 5-6 timmar en hel arbetsvecka.
Men först måste jag fixa en snabb matlåda!

Kvällen har varit super trevlig, blev middag på en restaurang här i närheten samma som jag var på med min kusin förra veckan! Åt plankstek igen haha men den är ju bara såå god!
Efter mamma och min styvar åkt hem satte jag och älskling oss framför TV:en. Har tittat på Top Model 11 och jag har fixat naglarna så nu är dom fina och fräscha.

Hoppas eran Onsdag har varit lika trevlig som min, nuuuu mot sängen!


Hittade super söta underkläder på en hemsida som heter Love my Bodhi! Skulle gärna klicka hem dessa av märket 6ixty8ight. Älskar söta underkläder kan aldrig få för mycket av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0