VART ÄR DOM DÅ?

Nu har jag mailat 100 gånger till fargadelinser.se och har jag fått något svar då?? NEEJ!!!
Dom jä-larna har inte ens ork att svarar och jag har fortfarande inte fått några linser. Tycker det är dåligt av företaget att göra en sån sak och sen inte stå för det dom skrev. Fick ju ett mail för 3 veckor sedan där det stog att all som skickade in sina mail om inlägget före den 14 December skulle få hem linserna., jag skickade in allt den 10 December och har inte fått mina ändå?

Fy vilken stil jag blir riktigt trött.....får ju hoppas att dom prioriterar folk som betalt för sina iaf!! uhhh idioter!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tack söt, här var det också fint! Och skumt att linserna inte kommit? Du skrev juprecis efter mig och mina har ju kommit :S



Jag laddar upp bakgrundsbilden på www.photobucket.com, där laddar jag upp alla mina bilder i princip ;D

2009-01-15 @ 22:41:28
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0