60 års kalas

Hej,

Nu ska jag strax sticka iväg till tunnelbanan och åka in till centralen. Ska sedan möta upp Agnes & Maria och umgås med dom. Får se vad vi hittar på men blir väll till att knata runt i lite butiker och snacka. Sandra kommer sedan in hon med fast hon dyker nog inte upp förrens vid 1.

Gårddagen var förövrigt jätte trevlig. Åt middag ute på Bockholmen en super fin restaurang vid vattnet i skärgården. Väldigt god mat! Innan dess var vi hos älsklings föräldrar och åt tårta och gav Anders (älsklings pappa) hans 60 års present. Han fick en digitalfotoram. Dessvärre blev middagen ganska sen så orkade inte åka till Reginka och hennes hemmafest. Men det kommer ju fler fester! Älskling och jag somnade redan vid 11 på kvällen haha, as trötta bägge två.

Men nu ska jag röra på mig, ha en trevlig Söndag =)



Dagens outfit. Det är lite små mulet ute men fortfarande varmt så det får bli jeansshortes iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0