Äntligen fredag!

Hej,

Phuw...det blev en ganska så tung vecka iaf men om man gämnför med hur det är på höst/vinter halvåret så är de super lätt. Blir bara tyngre nu när de är så många sommarjobbare som inte vet vad dom ska göra eller hur man gör saker på rätt sätt.

Men nu är det trotts allt Fredag så har en hel helg på mig att slappa.
Har precis ätit lunch här hemma och ska ta och hoppa in i duschen. Sen blir det till att fixa sig och sen åka in till stan och möta upp tjejerna. Ska väl äta någon middag tsm lite senare och vid 20:40 börjar bion. Efter bion ska jag kanske åka iväg till älsklings kompis som har grillfest. Älskling åker dit tidigare nu ikväll så möter upp han där. Men vi får se vad jag orkar annars åker jag hem så får han dyka upp när han vill =)

Imorgon ska jag och älskling in till stan på dagen. Sen på kvällen blir det födelsedags fest hos Johan. Dom ska sedan dra ut men vet inte om jag och älskling hänger på, kanske åker hem och myser istället.

Meeeen nu måste jag duscha, känner mig väldigt skabbig!

Kommentarer
Postat av: irene

skall vi lägga till varandra på bloglovin?:)

2009-07-11 @ 20:52:17
URL: http://irregronvik.blogg.se/
Postat av: Sofia

har du gjort i helgen då? :)

2009-07-13 @ 12:52:16
URL: http://aifoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0