Äntligen helg

Ja då var det åter en ny helg här igen.
Kan inte riktigt förstå att det är den 1:a Augusti imorgon redan. Vart tog Juni och Juli vägen??
Vill inte ha höst igen bläää...njuter så av att få gå upp när det är ljust och varmt ute. Varje år frågar man sig själv hur tusan man klarade av förra hösten och vintern (?) Hatar kyla, mörker och trist väder!

Meeeen ska inte klaga får vara glad över den korta stund vi får ha de här trevliga vädret som vi har nu.

Vad händer i helgen då?
Jo ikväll ska jag och älskling ha en kväll för oss själva. Kanske gå ut och äta och hyra film eller så kanske bio. Det viktigaste är iaf att vi är ensamma bara vi två.

Imorgon döps älsklings systers och svågers dotter. Dopet är klockan 13:00 och sen senare på kvällen ska dom ha grillfest hemma hos sig. Så åker antagligen hem emellan dopet och grillningen så man kan byta om och ta de lite lugnt!

På Söndag har vi inte något direkt planerat. Kanske ska övningsköra men de beror lite på om min styvfar har tid då eller inte. Vi körde iaf igår och så hade jag ju min körlektion i förrgår så men vill ändå köra så ofta som möjligt nu!

Jaja ska ta och duscha, min vanliga skönhets dusch efter arbetsveckan!
Sen plocka lite här i lägenheten. Älskling kommer hem om någon timme han är iväg och hjälper till med förberedelserna inför dopet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0