är rastlös...

Fattar inte varför men vissa kvällar blir jag bara så himla rastlös. Det bara kryper i hela kroppen på mig. Vill ut och göra något men ändå har jag redan gjort mer idag än va jag brukar haha. Är så trist att bara sitta hemma och gå mellan datorn och TV:en. Har iofs ett ton disk i köker, en massa tvätt och annat småplock att fixa med. Men det är ju bara såååå tråååkigt!!

Längtar till imorgon kväll. Förhoppningsvis slutar jag tidigt så då ska jag hem och duscha. Malin & Sandra ska in till stan så ska möta upp dom runt 16:00-17:00. Sen får vi se men lär äta något ihopp och sen blir det bio. Lite pirrigt med 3D har aldrig varit på någon 3D film så får se vad man tycker om det. Vet iaf att man måste ha väldigt fula brillor på sig HAHAH!
Efter bion kanske jag ska åka till en grillfest som älsklings kompis håller i. Sandra ska upp och jobba så hon orkar inte följa med men får se om Malin kanske är taggad =)

Nehepp....då skrev jag lite här igen vad ska jag göra nu (?) bara tråkiga program på TV:en också blääää!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vsg! =)

2009-07-09 @ 21:28:44
URL: http://aifoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0