Blogg torka

Hej,

Ja ibland blir det lite blogg torka här men jag har inte haft någon lust att skriva.

Men nu är jag ensam här hemma då älskling skulle åka och hjäpa sina föräldrar med nått, typiskt då jag slutar så tidigt och han är lite ledig **suck*....jaja. Så har inget bättre för mig just nu.

Kan ju skriva lite om helgen som varit iaf.

I Fredags vart det bio med Malin & Sandra. Såg "my bloody valentine" i 3D. Den var helt okej. Har ju tröttnat på skräckisar iofs eftersom man typ vet vilka som ska dö och när mördaren ska dyka upp. Men det var häftigt med 3D effekterna ibland.
När bion var slut så åkte jag till älsklings kompis som hade grillfest. Men var inte där så länge. Både jag och älskling var trötta. Så åkte därifrån vid12:30.

På Lördagen vaknade vi ganska så sent. Men efter att ha suttit och degat i soffan ett tag så tog vi oss iväg ut. Blev till att åka till Stinsens köpcentrum och shoppa lite. Hittade en del kläder. Åt även lunch där. Åkte sedan hem och gjorde oss iordning för att sedan åka hem till älskling vän Johan. Där vart det grillfest. Folket skulle sedan ut på krogen men varken jag eller älskling kände oss taggade så vi åkte hem och sov hahha! Blä....sjukt segt men väääldigt välbehövligt.

I Söndags åkte vi runt och fixade lite små saker. Var bla till Ikea (igen) samt Hornbach. Blev lite mer saker till lägenheten.
På kvällen blev det en god middag och så kollade vi på Twillight. Var andra gången jag såg den tycker den var bätte nu än på bio var lättare att leva sig in i allt hemma i soffan med älskling.

Ja så var den helgen över. Har redan hunnit jobba 2 dagar den här veckan också, tiden bara flyger iväg.
Ikväll har jag tvättstugan också *jippie*

Resten av veckan kommer bestå av arbete. Älskling går på sina nattpass imorgon kväll och jobbar sedan hela helgen. Förutom natten till Söndag då vi ska fira hans pappa som fyller 60 på Lördagen så då tog han ledigt den kvällen.



- Jeans leggings med dragkedjor, H&M.
- Två bas linnen, BIKBOK.
- Slitna jeans, Ginatricot.



-
Flätat svart armband, BIKBOK.
 -Halsband,Ginatricot.
- Guldigt armband, Ginatricot.
- Diadem med nitar, Ginatricot.
- Brett armband med nitar, BIKBOK.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker din blogg är jättebra

2009-07-14 @ 14:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0